Thursday, April 1, 2010

APRIL FOOL

1st April.... tepat jam 12 malam... fira yg sedang amik feel nk tdo anta msg kat mmbe die soh nyanyi... time tgh 2nggu mmbe die reply... die tgk date kat hp die... asal cam familiar je... tetibe datang idea sengal kat pale die ni... pe ag.. die pn direct type ayt ni kat hp die...

" dear... just to let u know... sy nk bertunang! "

tgn die ni pn trus mark nme2 kwn die yg bertuah utk dpt da precious message tuh... n sent!! just a few moment... sgt la bnyk respon yg die dpt... smpi full msg inbox die.... tdi yg konon nyer nk amik feel tdo trus gle segar mata... ade yg da tau kne tipu.. n ade yg caye... ucapan tahniah n congrate mmg bnyk la... sape yg caye tuh mmg die wat smpi mmbe2 die ni caye gle2... alasan n explanation yg sme die gne...

" family bf aku datang merisik kat umah td... aku kn kat btu pahat.. so just accept je la... "

hahaha saket perut ketawa smpi rumet die pn tnye npe... sbb rumet die tak tau cte... die just jwb kwn2 die wat lawak... so rumet die pn just ignore kn die yg ngah gumbire ni... bf pn tade... ni trus dtg merisik.. sengal gak kwn2 die ni coz caye... haih... die yg ngah bz mnipu kwn2 die ni bru sedar yg da pkul 2... adeh.. sok ade kuliah kol 8 lak... so kne put a stop.. sbgi penutup... die anta kat kwn2 die yg da caye bulat2 kat die tuh...

" majlis tuh aku wat simple2 je... dtg tau.... aku wat time cuti skola.. sng sket kwn2 nk dtg... plus arini kn APRIL FOOL !!! hahahahahhaha "

n after dat... mmg sumpah seranah la yg die dpt sbgi blsn... hahahaha pdn muke kau fira.. kne kn org ag... hahahahaa

to my dear2 yg dpt msg tuh... i love u la... hahahaha syg ag korang kat aku kan.. hahahaha korang sgt style... ahahhaha aku ske kwn ngan korang... t ble aku btl2 nk tunang aku anta msg or kad k... plus len kali tgk time ble aku anta.. xkn la nk g tau kat korang pkol 1 mlm kot... haih~

MWAXX~

3 comments:

  1. ting ting ting. tepat jam 12 malam kedengaran suara seorang bayi. uweeek iweekk.
    aku dilahirkan!


    muahahahahaahahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. syahmi : hahaha zalim2 pon.. kwn kau gak.. hahaha
    angah : since kecik adik da pndai wat krgn ok!! ahhaha

    ReplyDelete